5 Simple Techniques For ماگ حرارتی

Wiki Article

لیوان جادویی به دلیل این خاصیت و مشخص نبودن تصویر آن در حالت معمول ، می تواند گزینه جذاب و غافلگیر کنده ای باشد.

بهتر است برای شست‌وشو از اسفنج نرم استفاده کنید و فقط داخل لیوان را بشویید و از شستن لیوان در ماشین ظرف‌شویی اجتناب نمایید تا ماندگاری بیشتری برای شما داشته باشد.

به دلیل مقاومت و استحکامشان، برای مصارف مختلف از جمله استفاده روزانه مناسب هستند.

از رایج‌ترین انواع ماگ حرارتی، ماگ ساده حرارتی هستش که همون لیوان جادویی سرامیکی دسته‌دار سیاهه و مایع داغ نقش و نگارش رو نشون میده.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

ماگ جادویی خیلی خوبه و برای هدیه به هر کسی مناسبه و خیلی سورپرایز کننده و جذابه

می دانیم که ماگ مدل های مختلفی از نظر جنس، رنگ و شکل دارند که در ادامه به جنس و نوع های مختلف ماگ می پردازیم. شما می توانید برای خرید ماگ به فروشگاه اینترنتی تکدو مراجعه بفرمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یکی دیگه از انواع ماگ حرارتی، ماگ جادویی در دار هستش. خب خود لیوان حرارتی که نوشیدنی رو گرم نگه می‌داره و با یه در هم این حفاظت از گرما بیش‌تر میشه و می‌تونین با گذاشتن در ماگ جادویی، راحت به رانندگی‌تون ادامه بدین یا به کاراتون برسین.

یکی از مزایای مهم و منحصر به فرد ماگ های حرارتی این است که قابلیت سوپرایز کردن و غافلگیر کردن دیگران را دارند. زیرا که افراد از رنگ و تصویر اصلی روی ماگ اطلاعی ندارند و آن را تنها یک ماگ ساده مشکی رنگ مشاهده خواهند کرد.

قابلیت‌های ماگ حرارتی و غافل‌گیر‌کننده بودنش، اون رو به یه کادویی عالی تبدیلش می‌کنه. مخصوصاً که خیلی راحت میشه هر طرحی رو بهش اضافه کرد و طرف مقابل‌تون تا دیدن منظره رویاییش فقط یه چای فاصله داره. این قابلیت کم‌کم از روابط دوستانه و شخصی فراتر هم ??????? ????? رفته و به سازمان‌ها و ادارت هم رسیده.

دکوراسیون داخلی ساختمان اداری در استانبول ترکیه با طراحی مدرن

جنس استیل از استحکام بیشتری نسبت به سرامیک برخوردار بوده و به همین دلیل ممکن است قیمت آن نیز بالاتر باشد.

چرا که این وسیله بدون نیاز به دستگاه جانبی و یا برق می تواند خاصیت خود را به صورت خیره کننده ای تغییر دهد.

Report this wiki page